sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Why can`t it just go on and on and on




På fredan va vi hos R, i han palats breve Israels ambassad. Dom hade swimmingpool, jaquzzi, bastu, spelrum, bar-rum o allt man kan tänka sej, o en liten chihuahua-valp som va  lika stor som en ölflaska o sjuklit söt. Så vi hängde där med Ville, Allu, Jonne och ett par andra. Sen härja vi på bussholppan i ett par timmar och kom hem till oss och tuti. Hade det riktigt rolit

På lördan var det Halloween fest på US marine corps, alltså USAs millitärs hus i Helsingfors. Baren var gratis ( men k. 21, tyvärr, vi var ju på amerikas landområde ), soldaterna heta och gästerna var av alla åldrar. Därifrån tog jag taxi till stan och träffade Tony. Vi hängde på stan tills jag måste hem. Idag har jag myst hemma med gamla tidningar och min kära sammhällslärabok.

Nu skall jag till bastun och sen till sängs. Synd att veckoslut e så korta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti