tiistai 10. marraskuuta 2009

det är synd om nasse


6000 mg c-vitamin, 50 mg d-vitamin, fiskleverolja, multivita, 3 vitlöksmediciner. 5 koppar grönt te, 2 koppar fenrexin, 3 glas berocka. Har gurglat me saltvatten 3 gånger, gurglat me listerine 1 gång, sköljt näsan (de känns som att fylla hjärnan me saltvatten, eller som att dricka sprit men hosta ut det ur näsa, mycket obehaglit) + tvättat händerna som en dåre hela da. 
... för just nu känner jag mig sjuk och det finns ingen chans att jag tänker låta mig bli sjuk, har inte tid för sånt just nu. 

Har nämligen prao nu. Det har varit roligt, kring 8 timmar dans per dag och massor att göra. Min boss har planerat tidtabellen så fint o jag o pia har massor att göra, kan inte lämna dem i knipan men influenssan vill inte ge sig. Har dessutom kultukarneval på veckoslutet och vill absolut inte missa det. problem problem problem.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti