keskiviikko 28. lokakuuta 2009

avosdbfpaqeiurv

Skall springa till yle, har park-filmningar. Känner mej jätte stressad o ångestfull av någå, vet int riktit vad. Proven har gått bra men jag hoppas bara att min lärare inte mailar pappa om domdä jävla förseningarna ja lyckas samla på mej varje vecka, o dessutom har ja skolkat ett par morgontimmar, inte alls bra. Borde satsa på skolan så att jag kommer in nånstans, men det känns som att ja alldrig e nöjd o måst helatiden få bättre resultat men ändå e ja sjukt lat o sen när de går dålit så får ja angst. Dehär e int bara i skolan utan överallt. 

Jag har seket någon sjukdom, är helatiden trött. Som idag skulle jag hur fint som hälst hunnit vara 2 timmar i skolan före filmningarna men på morgonen var ja så jävla trött att jag sket i skolan och blev och sova. Men idag var det med lov, för en gångs skull. Nåja, måste bara ta mig själv i nacken och dra upp min reve ur sängen itid.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti